FAQs

Frequently Asked Questions.
Hieronder vind je veelgestelde vragen over Nightrider en onze diensten.

Hoe werkt het?

1: Maak een account aan of log in op een bestaand account

2: Klik op ‘Discotheken’ of ‘Evenementen’

3: Klik de gewenste discotheek of evenement aan

4: Klik op ‘Reserveren’

5: Kies de vertrekdatum, opstapplaats, en het aantal passagiers

6: Controleer je gegevens en betaal via Ideal

7: Print het ontvangen bevestigingsmailtje uit en neem deze mee naar de bus

Wat moet je nog meer weten?

• In de touringcar of taxi’s krijg je een retourmunt van de chauffeur. Dit is jouw vervoersbewijs voor de terugweg. De retourmunt kan voor sommige bestemmingen dienen voor je entree. Deze dien je niet bij een discotheek in te leveren, laten zien aan de kassa/portier is voldoende.

• Online reserveren is mogelijk tot vrijdag 20:00 of zaterdag 20:00. Daarna worden de online reserveringen niet meer verwerkt.

• Je kunt op de terugweg door een andere bus of taxi gehaald worden dan waarmee je bent gebracht (kleur & formaat).

• Het annuleren van een reservering dient tijdig aan ons te worden door gegeven, dit geldt ook wanneer er iets verandert aan het aantal personen van een reservering.

• Annuleren van een reservering kan uitsluitend telefonisch of per email tot 20:00.

 

Kan ik ook contant betalen in de bus?

Nee, in verband met de veiligheid van de buschauffeur kunnen we geen contante betalingen aannemen in de bus. Er dient dus altijd van tevoren via de website gereserveerd en betaald te worden.

Kan ik ook alleen mee terug in de bus?

Ja dat kan! Reserveer hiervoor gewoon een ticket, zoals je dat normaal zou doen en vermeld in de opmerkingen dat je alleen mee terug gaat. De prijs blijft wel hetzelfde als voor een retourtje.

Kan ik op de heenweg opstappen in plaats X en op de terugweg uitstappen in plaats Y?

Ja dat kan! Reserveer hiervoor een ticket voor plaats X en vermeld in de opmerkingen dat je op de terugweg naar plaats Y wilt. Let er op dat je op de terugweg in de juiste bus stapt. Vraag dit na bij de chauffeur!

Ik heb gereserveerd en betaald, maar ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?

Het kan voorkomen dat de reserveringsmail niet verstuurd wordt als er na de betaling niet op ‘Bestelling afronden’ geklikt wordt of de pagina te snel wordt afgesloten. Neem contact met ons op, dan zullen wij de bevestiging alsnog versturen.

Wil je met ons mee? Lees dan hier even onze regels
  • Zorg er voor dat je op tijd aanwezig bent bij de gekozen opstapplaats. De bus vertrekt op het afgesproken tijdstip.
  • Zorg er voor dat je een geldig vervoersbewijs bij je hebt. Heb je dit niet, dan word je geweigerd.
  • Bij tijdige annulering, voor 20.00 uur op de betreffende avond, kom je in aanmerking om het geld terug te ontvangen.
  • Het gebruik van verdovende middelen, waaronder alcohol, is niet toegestaan in de bussen.
  • Roken in de bus is niet toegestaan.
  • Gooi afval in de daarvoor bestemde zakjes.
  • Braken in de bus = €50,- boete, tenzij je het netjes in een zakje doet.
  • Bij vandalisme of geweld schakelen wij de politie in.
  • Nightrider is niet verantwoordelijk voor weigering bij de betreffende uitgaansgelegenheid. Neem daarom altijd een geldig legitimatiebewijs mee en check van tevoren de leeftijdsgrens!
  • Nightrider behoudt het recht om bij onvoldoende deelname reserveringen te annuleren. In dit geval zal Nightrider u zo spoedig mogelijk op de hoogte brengen.
  • In geval van overmacht of onvoorziene (weers)omstandigheden kan Nightrider besluiten het vervoersprogramma te wijzigen. Mocht dit gebeuren, dan neemt Nightrider contact met je op.
  • In het geval van een overmachtsituatie kunnen wij geen geld terug geven.

Voor een uitgebreide toelichting op deze regels, zie onze algemene voorwaarden

Heb je alsnog een vraag? Stuur ons een bericht!

Per e-mail via info@nightrider.nl of bel ons via +31 88-4607070

022051
Share This